SANGRIA

Eftersom dom har slutat servera sangria på Kvarnen (WHY GOD WHHHHYYY?) så söp jag mig i går lite halvlullig på en batch som jag blandade till i hemmets lugna vrå. Very nice. Sippade genom sugröret och läste bok samtidigt och kollade på Criminal minds med ett halvt öga. Blev ett sånt där To be continued avsnitt. Vilket alltid får mig att bli självmordsbenägen. Känner liksom att jag har slösat bort en timme av mitt liv, genomlidit reklamer, väntat med spänning...and for what? Nothing! N O T H I N G! Gravt jobbigt.

Vaknade upp i morse varpå David berättade om sin mardröm bestående av sjuk herre som hade som hobby att skära snopparna av allehanda män. Jag spann vidare och hamnade tillslut på snoppmuseet på Island som faktiskt har en man som har donerat sin snopp dit när han dör. I övrigt har dom bara djursnoppar på det museet. Vilket ledde till en lång diskussion om vilket djur som har den största snoppen. Jag hävdade kaskelot och David blåval. Jag kommer googla. Vidare vilket landdjur som har den största. David hävda zebra för att den är så sneaky men ändrade sig sen sedan till en åsna för det är det fulaste "hästdjuret" och nåt bra borde den ju ha fått. Jag håller inte med. Borde vara typ elefant. Eller noshörning. Jag hoppas på noshörning.

Det var min morgon det.

Nu styrelsemöte. Hahaha. Grova kontraster.


Kommentarer
Postat av: ola

wtf....ingen sangria??

2011-06-25 @ 12:08:15
URL: http://postbaagz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ingen sangria =(

2011-06-30 @ 11:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0