Give me some fine wine

Borde sova.

Sitter istället på Imdb och ger 10 poängare  till alla "musikfilmer" (Control, The Doors och Sid and Nancy hade fått 11 poängare om det gick). Det är vad jag roar mig med så här på kvällskvisten. Tycker dom har alldeles för låga poäng för att det ska vara värdigt. Och värdigt ska det vara.

Tror jag ska göra slag i saken och sätta 10:or på alla "sportfilmer" också. Dom är också värdiga.

I övrigt har jag på senaste tiden jobbat mig igenom ett flertalet "dansfilmer". Alltså sett dom, inte gett 10 poängare. Vi pratar Save the last dance (1&2), Stomp the yard (endast 1:an), You got served (1&2), Step up (endast 1:an, hur många uppföljare finns det egentligen?). Vissa hyfsat bra. Vissa mindre bra. Vissa rena skräpet. Dom med Columbus Short (Save the last dance 2 och Stomp the yard) är givetvis snäppet vassare än dom övriga. HOT HOTTIE HOT HOT. Han gör för övrigt en jävligt bra insats i "musikfilmen" Cadillac Record som Little Walter, vilket jag tycker borde ha gett honom åtminstone lite status, men icke sa nicke.

Ikväll har jag sänkt en vinare och en chirrepåse samt sett senaste Harry Potter filmen (näst sista wooop wooop). Njöt av ensamtiden. David var så full när han kom hem att han gick direkt till sängen och sov. Så nu har jag mer ensamtid och jag känner liksom att jag borde ta vara på den. Fortsätta läsa senaste John Ajvide Lindqvist boken kanske? Asså, det är så jävla bra. Han är så jävla bra. Lilla stjärna kan vara i klass med Låt den rätta komma in. Dom andra böckerna har inte riktigt nått upp till debutens glans.

Flottig och osminkad.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

söt bild :)

2011-06-22 @ 02:00:21
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0