Allergibarn

Jag är ju en riktigt jävla allergibarn. Typ överkänslig mot grejer och så. Kontaktallergi mot plast. Pollenallergi. Får lätt nässelutslag osv. Allt detta har jag lärt mig leva med. Liksom har alltid lite kortison och piller redo.

Men nu jävlar asså. Nu har jag fått några jävla utslag vid ögonen. Asså. Typ nej. Är jag allergisk mot mascara så dör jag. Jaaa. Det får väl fan vara bra? Vet att jag inte tål vissa mascaror men den jag har nu har jag haft i flera år utan problem. Orkar inte. Vill inte.

Jag håller tummarna och tänker hävda att utslagen endast uppkom pga stress. Det kan jag leva med. För snart är det semester.

Är jag allergisk mot mascara så tackar jag för kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0