SOLIDARITET NU!

Kom igen nu Mona!!! Krossa dom blåa kvinnohatande, främlingsfientliga, homofientliga och osolidariska mupparna!!! Krossa dom!!!

Låt mig för fan få samma möjligheter som alla män där ute.

Det finns ingen anledning för en endaste kvinna där ute att rösta blått. Det finns ingen anledning för en endaste ung person där ute att rösta blått. Det finns ingen anledning för en endaste arbetare/knegare/tjänsteman att rösta blått.

De enda personerna som faktiskt FÅR rösta blått (ja jag säger FÅR) är personer som tjänar mer än 50000-60000 kr i månaden eller har något fläskig förmögenhet på kontot.

För den vanlig människan kan endast förlora.

Och för fan tänkt på kollektivet. Vi existerar inte utan varandra. Som individ klarar vi oss inte. No man is an island!

Snälla snälla (jag ber verkligen på mina bara knän) låt mig och mina framtida barn växa upp i ett Sverige utan klasskillnader, homorädsla, löneskillnader, klimatpåverkan, kvinnohat och utanförskap. Snälla snälla snälla!

Annars kommer jag fan bli politiker och då jävlar bli det livat i lådan och hus i helvete! Det kommer bli ett jävla hallå!

Låt inte Sverige bli ett hemskt mini USA med extrema klasskillnader och misär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: men tackar så mycket! :)

2010-09-18 @ 09:03:49
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Simon

Jag vill se dig i politiken!

2010-12-28 @ 16:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0