Strange. Oh very strange.

Jag botar bakisheten med Ballerina kladdkaka och chips (salt och vinäger). 

Idag har vi lärt oss att människor är jätte konstiga. Jag blir liksom knäpp i skallen. Av att andra människor är konstiga. Jag blir typ fett med leds för att andra människor är konstiga. 

Jag har suttit i en knäpptyst lägenhet i nu 50 minuter och jag har inte ens reflekterat över det förrän alldeles nyss. Jag har liksom bara suttit här. Och funderat. Och allt är tyst.

Nu Garden State. Jag tror den kan göra mig på ett väldigt gott humör. Iaf bidra till den där mysigt gemytliga känslan i magtrakten. Bara mys pys liksom.

Ni är för jävla konstiga. Tur att jag är normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0