Slentrian in my heart

Nils undrar vad som har hänt med bloggen. Jag vet liksom inte?

Jag har inte riktigt tid eller inspiration.

Det händer inget extraordinärt jag kan skriva om. Det händer inget nytt jag kan skriva om. Jag är så pass lycklig att jag inte kan använda bloggen som en klagomur längre (förrän jag blir full och sentimental).

Mitt liv är ett liv i slentrian och det är fan inte speciellt fresch att läsa om.

Vad har jag exempelvis gjort idag? Hmm, jag har jobbat. Sen har jag letat en väska åt min lillebror i 3 timmar. Sen har jag käkat middag på NK. Sen har jag handlat frukost. Sen har jag betalt räkningar. Sen har jag handlat extremt många hårprodukter från en engelsk sida på nätet. Och nu sitter jag här och skriver nonsens.

Same old. Same old.

Nåväl, jag får försöka framkalla lite kaos så ni vet att jag lever.

Bifogar sunkigt bildbevis på att jag är levande.


Kommentarer
Postat av: oleaaaa

håller med, det är svårt att blogga nu. Att skriva någonting åtminstone :)

2010-05-26 @ 21:24:14
URL: http://baagz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken sida köpte du prylar på? Feelunique?

2010-05-26 @ 21:34:44
Postat av: Hanna

Feelunique it is!

2010-05-27 @ 08:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0