Holy, Moley, Me oh my!

Jag är magiskt lycklig. Kan bero på mängden rosé. Jag hamnade hos en "leverantör" till mitt företag på en invigningsfest. I Edsviken. 200 meter från mitt hem. Det perfekta avståndet. Jag önskar att fler kunde förstå Edsvikens gudomlighet och flytta all sin verksamhet till detta pompösa men fabulösa ställe. Jag skulle alltid ha nära hem. Och utsikten skulle alltid vara fantastisk. Jag älskar Edsviken av hela mitt hjärta.

Mitt sinne har varit fördunklat av allehanda ångest på senaste tiden. Varför vet jag inte? Jag har suktat efter denna lyckliga känsla så jävla länge. Jag vill klänga mig fast vid den känsla som nu infinner sig och tatuera in den i mitt sinne. Om jag bara alltid kunde må som nu så skulle livet vara gudomligt vareviga sekund.

I övrigt tror jag att jag ska ge mig själv en tatuering i födelsedagspresent. Om nu ingen annan ger en åt mig (HINT!). 

Nu lyssnar vi på världens bästa låt och önskar oss inget annat än lycka och sinnesfrid. 

I fucking love ya all. Som berikar mitt liv.

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0