Burning hot!

Sara bjöd in till picknic vid Örby Slott. Stekte oss i solen hela dagen. Vilket har resulterat i sönderbränd rygg samt ett helt galet sträck på mitten av smalbenet/vaden då jag var för lat (och tjock) för att ta av mig dom så jag drog bara upp dom. Ser inte klokt ut.

Sen fixade Christian middag. Mina små gulliga sambosar är så härligt händiga och husliga. Fint att åka dit och bli ompysslad. Drack två glas vin och bestämde mig för att jag hade solsting och behövde omedelbar sömn. 

Hem, dusch, soffa, somnade.

(Hann äta två piggelin också)

Inte lika fint idag. Tråkigt. Fast det betyder att jag utan dåligt samvete kan läsa en bok och dricka obscena mängder kaffe i min soffa utan att få dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0