Bakisångest.

Det är jävligt jobbigt att vakna kl. 7 en bakismorgon och inse att lägenheten luktar illa och att du har somnat med sminket på.

Det är jävligt jobbigt att vakna kl. 7 en bakismorgon och inse att notan från igår har dragits från kontot två gånger.

Det är jävligt jobbigt att vakna kl. 7 en bakismorgon och inse att man åkte på restnotan från hela kvällen och fick betala för sina arbetskamrater som fasiken inte kan hålla reda på vad dom dricker. Ni suger.

(Fasiken jag kunde ju hålla reda på min nota och jag var så jävla packad att jag nästan förvägrades servering)

Nu tänker jag spendera dagen med att ha äckligt gravt med fetångest. Jag tycker alla jag känner ska komma till Sollis och hälsa på och bidra till att rädda mig från denna ångest. Annars suger ni också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0