AVSLAG

Allt är så fint just nu. Bjöd fina människor på lite brunch. Blev berömd för min matlagningskonst och fina omdömen flög i luften. Sen drack vi en massa vin + bubbel och blev mer och mer lyriska. Jag och Sara fortsatte nog längre än andra.

Sen blev jag sentimental och skickade gravt tragiska sms till person som jag önskar skulle älska mig och fick grovt avslag. Eftersom jag redan var beredd på avslag (eftersom jag inte någonstans är värd att älskas) så drack jag mig ännu mer full och låtsas som att det hela aldrig har hänt. Jag gillar den inställningen till det mesta. Nu är frågan om jag ska radera personen på Facebook? För är det inte så man gör? Vad vet jag liksom?

Nu har jag målat naglarna och ska sänka det sista av 7 vinare. Sen tror jag faktiskt att jag kan ha hittat lösningen på alla världens problem. Sara åkte precis. Det känns lite ensamt.

(Trots att jag utmålar mig själv som den som klara allt så vill jag faktiskt just nu faktiskt bara hoppa från balkongen och hoppas på död som resultat. Men eftersom jag är bättre än så, gör jag inte det utan låtsas som ingenting och håller andan tills jag mår bättre. För det gör jag alltid. Även fast avslaget tog mig ur fattning ett tag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0