Underbar och älskad

Nils bjöd på middag, vin, mys och diskussioner om livet (vilket ingen av oss verkar bli klok på). Därför skippade jag träningen (för tredje gången denna vecka). Men jag tror att jag och träningen tar en paus resten av veckan. Jag måste få ordning på sömnen och själen för att orka med det. Få ordning på kaoset, tristessen, livet. Den omöjliga kombinationen. Andas, leva, njuta. Inte måste måste måste. 

Jag längtar så gravt efter soliga eftermiddagar på söder.

Jag längtar så gravt efter våfflor.

Jag längtar så gravt efter dig.

Tack Nils för att du är min bästaste man. Livets mening. Och den som berikar mitt liv med gudomlighet, vishet och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0