Twittra? Anyone?

Jag behöver fett med tattoo pepp. Eller peppen har jag. Men jag behöver cashet to do it! GE MIG! Om någon sponsrar mig så slänger jag in en logga i tattoon. Typ.

Gjorde en typ av pannkaka. Götta. Brände gommen så gravt att jag blir överlycklig om jag någonsin känner smak igen. Istället för sylt så blandade jag kesella med mixade hallon. Tack Metro och Lotta för inspirationen. Skinny here I come! 

Försöker lära mig gillar Couger Town. Går inget vidare. Coxan skriker ju så förbannat. Värre än som Monica. Nåväl jag ser det för männen. Är en del heta. Eller så är jag bara uttråkad och utsvulten.

Det är i sånna här lägen jag inser att jag borde börja twittra. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

U R welcome! ;)

2010-03-17 @ 16:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0