Ständigt detta kaos

Förut levde jag i mentalt kaos. Nu för tiden lever jag i ett materiellt kaos.

Jag vet inte vad som är bättre. Båda tillstånden är lika svåra att ta sig ur. Göra nåt åt.

Många tycker liksom inte att mitt materiella kaos kan vara så svårt att lösa. Liksom bara fixa. Bara plocka ihop. Men jag kliver över. Lägger åt sidan. Tänker att jag tar tag i det sen. Precis som jag gjorde med det mentala kaoset. La åt sidan. Tryckte undan. Hoppades att det mirakulöst skulle vara bättre en annan dag.

Idag avbokade jag träning för att åka hem och städa. Vilket tydligen betyder hem och äta chips och se film.

DET GÅR BARA INTE. JAG BEHÖVER HJÄÄÄÄÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0