Och det hjärta som skulle bli ditt på nått vis fryser nu sakta till is

Håller andan och hoppas att mitt internet ska palla att jag skriver ett inlägg.

Igår satt jag fast i en bilkö mellan Södertälje och Stockholm. Fick för mig att lyssna på Winnerbäck (inte min påse chips nej nej). Mest för att jag var ytterst vemodig och gråtmild. Kanske för att jag hade pms. Kanske för något annat. Men jag hittade en fin låt. Det gjorde jag faktiskt. Så nu gillar jag 3 Winnerbäck låtar. Resten är skit.

Och den jävligast stunden i livet var den när du gick och allt var förlorat. O där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick allt jag hade förstorat. Kom änglar kom älvor det börjar bli kallt graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle bli ditt på nått vis fryser nu sakta till is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0