Mer Jönköping!


Finaste kissekatten. Chillar på min madrass.


Karin och Karl.


Tom och Marina. Dans till Schlager. OMG!


O'Learys Jönköping. Ej första hands val men vad göra när kön till Karlssons var övermäktig?


Tom och Karl.


Fina Karin och Marina.


Agerade personal shopper till Ola. Notan hamnade på 4500:-. Fick en tvål från Odd Molly av expediten som tack för hjälpen.


Elsa kan klappa händerna.


Morgonmys. Osminkat, bakis, kräkigt och blekt. Men myyyys.


Gladaste skiten!


Inte alltid happy times.


Vad fan har du på foten?


Mina tjejer!

Elsa arg. Hanna glad.


Lunch.

Ola.

Tack för en grym hej bästa lilla familjen Sahlstedt-Andersson.



Kommentarer
Postat av: Marina

Varsågod. Bäst är ju bilden på mig och Tom=) Haha!!

Varför ser jag blå ut jämte Karins fejja?

2010-03-08 @ 16:34:39
Postat av: Hanna

Jag tycker du och Karin är very fina.

2010-03-08 @ 19:27:05
Postat av: Kuttii

Guuuud vad Marinas bebis är söt!!!

2010-03-09 @ 21:28:44
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0