Men först, alltid en dusch inte lukta usch!

Jag inser att jag fortfarande kommer vara bakis imorgon. Typ ångest. Liksom ångest för ett att det imorgon är måndag samt att jag kommer må dåligt, vara trött och lukta illa. Det är ju typ ångest x 5.

I övrigt så har helgerna börjat bli så jävla korta. Jag känner mig lurad. Nån leker liksom med mig. Jag hinner inte med något. Tiden försvinner. Helgen försvinner. 

Nu måste jag borsta tänderna och duscha. Inte lukta usch!

Sen är det Joel Kinnaman för hela slanten. Fast jag är osäker på om han har så jävla mycket tid i den fjärde Johan Falk filmen? Men jag tänker se den ändå. Och sen ska jag använda honom som runkobjekt och objektifiera honom. Smutsa ner honom. Det kan bli ovärdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0