Jag sätter mig själv över er!

Jag tränade så jävla hårt idag att jag höll på att svimma. Eller iaf spy lite grann. Spydde nog lite i munnen. Matade på ännu mer vikter ändå. Jag har väl jeans för en typ 10000-15000 lakan som jag fan i mig ska i igen.

Men mer orkar jag tyvärr inte idag. 

Nu ska det stirras in i vägg och hoppas att benen slutar skaka. Och att jag imorgon kan lyfta armarna iaf i bröst höjd.

Bäst just nu, ingen protest, Donkeyboy med Broke my eyes. Om man inte tycker denna låt är bra då har man dålig musiksmak, så enkelt är det. Då har man inte ens rätt att yttra sig om musik alls faktiskt. Högt ska det vara i hörlurarna. HÖGT. Oja oja oja oja ooooooooooooojaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Very good indeed!

Kan inte låta bli att tänka lite på Mew - och då tänker jag kanske särskilt Jonas Bjerres röst, men även vissa slingor påminner sjukt mkt om Mew.

Danskar, norrmän....



Natti

2010-03-03 @ 22:56:48
Postat av: Hanna

Same shit different name som man brukar säga

2010-03-04 @ 08:20:17
Postat av: Kuttii

Hej fina!

Hur mår du?

Vad gör du i helgen? Puss

2010-03-04 @ 17:47:34
URL: http://finest.se/kuttii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0