Jag önskar mig något riktigt.

Jag önskar att jag hade något vettigt att säga men det har jag inte. Lillebror har åkt. Känns tomt, men även skönt. Blandade känslor. The story of my life.

Idag var det kallt igen. Jag tror mitt beslut om att gå i ide tills uteserveringarna öppnar är en mycket god idé. 

Jag saknar dig och dig och dig och dig. Är trött på bullshit och tomt prat. Ge mig något jävligt äkta. Ge mig pure love! 

Gick på spinning för att bryta rutinen. Fick bara skavsår på klittan och mer träningsvärk i vaderna. Men vad faan, det är ingen som sa att vägen till en smalare figur var enkel.


Kommentarer
Postat av: Ola

schnygg! Skulle inte bro´ stanna länge?

2010-03-16 @ 17:53:56
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0