INGA frågor på det!

Dagens träningspass gav mig kräkvilja, vilket betyder att min kondis mirakulöst inte har förbättrats av sig själv. Jag är förvånad. Fan vad jag har tänkt mig att kondisen är bra. Det är den inte. Det är så jävla dålig. Nu ska jag mentalt träna mig själv och övertyga mig själv om att jag inte har pajjat kondis med snus, cigg, vin, semlor och B&J:s. Inställning är allt.

Snart Gossip igen! Inga jävla frågor på det! Gossip är fabulöst och det enda program jag följer på tv. Kläderna enbart roar mig mer än en dvärg på crack. Och eftersom jag typ tycker att dvärgar är det roligaste som finns då inser ni hur mycket Gossip Giiirrlsens kläder roar mig. Så inga frågor alls på det.

Först Morberg. Fan vad jag blir hungrig. Trots två portioner mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0