I'm you biggest fan. I'll follow you until you love me!

Tänkte vara lite fäshion och slänga upp dagens kläder idag igen. Då insåg jag att min outfit från igår och den från idag fasiken är jävligt lika. Eller jävligt svarta egentligen. Fast kanske inte så lika? Igår hade jag för övrigt gröna skor, idag svarta. Igår leopard-hårband, idag inget hårband. Igår jätte lång tröja med lång arm, idag jätte kort tröja med kort arm. Igår vanliga tights, idag tights med skinndetaljer. Ni ser stoooor skillnad. Jag vill för övrigt ha ett par tights helt i skinn. Skinn är mjukt att ta på. Då blir jag mjuk att ta på. Iaf från midjan och ner. Hm.

Jag skulle bli en usel modebloggare.

Nu ska jag köra en räd i kylen och se om jag hittar nåt som går att äta med soja. Iofs hävdar jag att soja passar till allt. Sjuka soja cravings. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0