I'm ridin' on hell's hot flames comin' up from below

Cuz I've already suffured, I want you to know God, I'm ridin' on hell's hot flames comin' up from below.

Idag önskade jag livet ut flertalet, mig själv inkluderad. Jag bönade och bad Jossan om ett skott i pannan för att befria mig från grav tristess och irritation. Jossan hade dock inget tillhygge tillhanda, varken kniv eller pistol, därför står jag levande på andra sidan av denna dag.

Allt jag kan komma fram till är att jag behöver semester. Det har gått 1,5 år nu. Endast 4 semesterdagar. Jag är utmattad. Försöker tänka KBK all day long, men hjärnan är någon annanstans.

Jag lyssnar på musik och önskar mig bättre tider. Med ett bättre internet, ledigt och soliga dagar. En vacker man att hålla i handen. Kanske som ligger lite på mig? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0