I'm on no sleep, no sleep!!!

Jag har inte sovit på två dagar. Alltså typ inget alls. Kanske någon timme.

Är en sådan period. Igen.

Varför sover du inte frågar folk. Finns inget bra svar. Ingen har någonsin hittat något bra svar på min insomnia. Jag slutar bara sova i perioder. Och det som förvånar mig mest är att jag ändå fungerar hyfsar normalt. Jag är fasiken ett medicinskt under. Även om nu mina kroppsfunktioner tenderar att stänga av om perioden pågår för länge.

Och nu borde jag sova, men jag läser bloggar skriva av människor jag inte känner och som jag inte bryr mig om nämnvärt. Fundera på tandblekning. Funderar på nån snubbe. Funderar på tatueringar. Halvser Law and Order.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0