Ibland är det bara så jävla fridens

Det är konstigt att en del tisdagar kan vara så gemytliga, när tisdagar nästan alltid är den jävligaste dagen på veckan.

När en gemytlig tisdag tittar förbi så gäller det att uppskatta den till max. Dra ut alla droppar av gemytlighet från dagen. Man vet aldrig när nästa gemytliga tisdag tittar förbi.

Så jag känner verkligen att jag har gjort det idag. Tagit vara på gemytligheten.

Avslutade dagen hos Najda för titt på bebisen igen. Samt vin, samt mat, samt kaka, samt slisk. En massa snack i goda vänners lag. Fina fina människor. Nu har jag dock svullomage. Men jag tar smällen. För dagen är gemytlig.

I övrigt älskar jag min nya klocka. 225 spänn i Stockholm. 199 spänn i Jönköping. Jönköping är billigt och bra. Jag vill ha en klocka i alla regnbågens färger. Piggar ju upp. Gemytligt om något.

Konstigt att det endast krävdes lite sol och vårkänslor för att livet skulle kännas lite mer tipp topp. Very gemytligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0