Fett jagad av bakisdrake

Holy moly. Sara söp mig under bordet igår. Verkligen under det. Tills jag (och hon) krälade på golvet, lyssnade på Fireflies på repeat, rökte inne och fnissade åt sånt som inte var roligt.

Jag tackade för mig genom att sticka fingrarna i halsen och claima Saras och Christians säng där jag däckade och lämnade dom åt sitt öde på soffan. Vaknade upp ett par timmar senare och var på full on partymood igen. Igen annan var dock det. Men jag hade iaf vänligheten att väcka värdparet och flytta dom till sängen och själv ta soffan. I timmar var jag sedan road av deras enorma utbud av filmkanaler. 

När jag sedan vaknade i morse var jag så sleten att jag ville självdö på stört. Krävdes en baguette, två glas O'Boy och kaffe för att jag ens skulle börja fundera på att ta mig hem. 

Handlade chirre + dirre, laxpudding och en Veckans NU på Ica. Tragiskt. Skamligt. 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Charmigt blålila tunga jag hade. Tack för igår!

2010-03-21 @ 19:50:21
Postat av: Anonym

TAck för idag. Att jag fick ligga på er soffa och leka tv nazist tills jag mådde bättre.



Kyss.

2010-03-21 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0