Ta till lipen

Jag började gråta när jag läste om vad som hände ombord på fartygen mot Gaza. Stilla tårar föll ner från mina kinder och jag vill dö. Satt på pendeln och folk stirrade. 

Sen blev jag förbannad och ville bli aktivist och självmordsbomba mina inälvor över hela jävla Israel.

Jag hatar Israel. Om inte USA tar sin hand från som snart så står fan i mig ett fett världskrig för dörren. Dom beter sig som första klassens terrorister. Det är ren och skär idioti. 

Vem är dom att bestämma över andra? Vem är dom att bestämma över ett helt folk? Vem är dom att ta ifrån en hel befolkning dess mänskliga rättigheter?

Jag är äcklad och förskräckt.

Bojkotta Israel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0