Stop hatin and playin hard, I got a loaded bodygaurd, don't make him pull out the glock and pop!

Jag har insett att Sangria är årets grej och är därför full veckans alla dagar och käkar vegoburgare med sour cream dipp och hoppas att jag inte väger 100 kg innan sommaren är slut. Känns dock som att jag hoppas på det omöjliga.
 
Läääängtar efter semester så att jag verkligen kan ta Sangria-drickandet på största allvar. Nu blir det ju liksom bara lite halvdant när man sänker en tillbringare och snubblar till BK för en burgare innan man tvingar sig själv hem för att hinna i säng i hyfsad tid för att orka med arbetsdagen. Det är inte alls lika mycket njutning i det som att sänka två tillbringare och sedan med suddig blick spana på alla heta dudes som är way out of your leauge och inte förstå bättre och faktiskt tro att man har en chans.

Nej nu ska mitt feta fulla arsle måla naglarna så att jag kanske är hyfsat fräsch imorgon med tanke på omständigheterna.

(Jag har precis varit på hälsokontroll och mina levervärden var i tipp topp..hmmm)

Lyssna på Uffie nu. I nästa liv ska jag vara henne.

Uffie – Pop The Glock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0