Fotboll!

Försöker följa premiärmatchen via webben.

Vikket jidder.

Fuck, Bajen losade så jävla hårt igår, det var en mardröm att se. Magknip.

Denna arbetsvecka är slut om 19 minuter. Aldrig har en vecka varit längre. Pendlat mellan förtvivlan, förvirring, ångest, sjukdom. Jag orkar inget mer. Jag måste hem hem hem. Till soffan. Jag kan inte fokusera blicken p.g.a. total jävla utmattning.

Inget utom sömn kan få mig på fötter igen. Min kropp SKRIKER efter sömn.

Jag måste ta mig en ordentlig funderar. Över livet. Över valen. Om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: ho´s befo´bro´s

testade streama och det funkade ju underbart!

2010-06-12 @ 08:25:37
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0