Döden dö

Helvetes jävla skit bajs kuk rövhål.

Jag är fan i mig sjuk. Gårdagen var illa, men denna lördag är jag fan höjden av sjukhet. 

Jag har sovit en miljard timmar och jag är fortfarande trött. Mina bihålor är fucked. Mitt huvud är fucked. Allt är fucked. Det känns som att det brinner bakom ögonen.

JAG HAR INTE ENS VARIT HUNGRIG?????? WHAT THE FREAKING FUCK??? Är jag inte hungrig så finns den fan stor risk att jag är döende. Jag kommer dö. Har jag inte visat livstecken imorgon så kan ni ju typ komma hit och bryta upp dörren. Deal?

Måste glida ner i badkaret så jag kanske blir en gnutta mer människa. Måste till affären och apoteket och proviantera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0