OhMyGod OhMyGod OhMyGod

Gick till random syrian som vanligt för att klippa till luggen. Jag gör det typ två gånger i månaden och gnäller oftast lite efteråt för att dom har klippt lite skevt och liknande. Men men, felklippningen har dock varit överkomlig i förhållande till priset syrianerna tar.

Idag var så inte fallet! Ritsch ratsch sa det bara så var luggen sne, uppklippt, uttunnat. Liknande en sån där tunn tunn lugg som alla hade i början av 90-talet. Typ. Lite spretig.

Jag: Ohmygodohmygodohmygod!
Syrianen: Lugn nu, lugn nu. Du behöver inte betala! Det är lugnt.
Jag. Ohmygodohmygodohmygod!
Syrianen: Jag ber om ursäkt. Men nästa gång måste du säga att du vill att luggen ska vara rak.
Jag: Ehhhhhhhhh

Lillebror: Du börjar väl inte lipa nu va?
Jag: Ohmygodohmygodohmygod!

Nu har jag klippt mig själv. Och räddat det som räddas kunde. Vissa testar i luggen är liksom bara nån cm lång så jag hade inte mycket att jobba med. Men jag känner ändå att det är bättre än innan.

Lillebror hävdar att det ser bra ut men jag tror han mest inte vill att jag ska vara tjurig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0