Lider av dödslängtan

Det är så in i helvete jävla varmt. Jag vill verkligen ta livet av mig. Jag pallar faktiskt inte. Jag står inte uuuuuuuuuuut!!

Jag håller på att bli psyk på riktigt. 

Jag blir inte ens hungrig eller kåt i denna värme!!!! BLÄ!!

Jag har fan nog hög kroppstemperatur i vanliga fall, denna onaturliga värme får mitt blod att koka. Jag är glansig, flottig och luktar usch. Jag tror inte att "vanliga" människor kan förstå hur vi övervarma lider när det är så här varmt. Det är en sådan jävla kamp.

Även fast jag skulle ha hemmakväll idag så funderar jag på att gå ut bara för att kunna vara utomhus där det fläktar lite.

Äh, jag ger upp. Adjö grymma värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0