Humlegården

Drog till Humlegården för lite födelsedagsfirande för Sara och sambo Christian. Väldigt praktiskt att dom fyller år med en dags mellanrum. Sara fick ett bara fabulösa (om jag får säga det själv och det får jag) Marc Jacobs örhängen och Christian fick Pluras Kokbok. Jag är ju awesome på presenter och jag som inte trodde jag hade i mig.

Stressade hem lite små full och har ni gjort ett försök att packa en resväska. Vad jag fick med mig är oklart. Kan ha blivit lite vad som. 

Försöker ladda poden nu så här i sista sekund som vanligt. Ska flytta över lite pengar på kontot också så här i sista sekunden som vanligt.

Jag är usel på att packa och förbereda.

Jag ska upp kl. 4 imorgon. Jag tror inte ens det är mänskligt. 6 timmar kvar. Buhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0