Better to be hated than love, love, loved for what you are not

Lyssnar på Marina & the Diamonds. Hennes röst är det vackraste jag hört på länge.

I am not a robot. Även om man kan tro det ibland. Behöver semester. Funderar på hur jag ska palla två dagar jobb till. Två dagar låter lite men för mig hade det lika gärna kunnat vara en livstid just nu. 

Drack sangria (nähä) med Sara och käkade toast på Kvarnen. Jag är en vanans människa. Men någonstans önskar jag just nu att jag var någon helt annanstans. Låååångt bort. 

Ångesten ligger som ett hölje över mig. Hur mycket jag än längtar efter semester så ger det mig en gnutta ångest. Jag vet inte hur man är ledig. Har aldrig varit ledig. Vad fan ska jag göra? Tappa kontrollen över saker är inte min grej.

Är det ok att ha ångest över välbehövd semester? Som man längtar hett efter? Jag tror jag oroar mig för att jag helt plötsligt ska bete mig som en normal människa som inte har fruktansvärt fullt upp. Stanna upp har jag alltid varit rädd för. 

Marina And The Diamonds – I Am Not a Robot



Kommentarer
Postat av: Daniel Engström

Hej Hanna,



Om du inte redan har hört den, så check it out;



http://www.youtube.com/watch?v=qMyURfKRTEM



Tror du kommer gilla! Especially vid 2:23 då det verkligen blir sväng!

2010-07-09 @ 12:24:28
URL: http://www.snakke.se
Postat av: Hanna

Duktigt att droppa ett av mina favvoband.



Ska vi gifta oss med varandra?

2010-07-09 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0