Åhhhhej!

Blev kanske en gnutta för mycket lattjo lajbans igår. Vilket egentligen inte alls var meningen. Men ibland behöver man liksom fira lite att det är torsdag, att livet är fantastiskt och att alla i ens närhet mår bra och är fantastiska. Blev Medis, blev Snotty, blev Imperiet. 

Sa till Linnea igår att jag har haft sån jävla tur i livet som har så jäkla fantastiska människor runt mig. Bara det är ju en orsak att fira. 

Idag har jag dock mått som jag har förtjänat. Jag har ätit mig igenom dagen och glott filmer till fasiken ögonen gick i kors. Nu är det nog dags att sova lite mer.


Kommentarer
Postat av: O

vad har han i pannan? födelsemärke? smuts?

2010-07-24 @ 22:59:49
URL: http://mangeslada.blogg.se/
Postat av: BD

Tack!

2010-07-25 @ 00:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0