Well, I just attract fire!

Lägenheten brann ju liksom ner. Well that was that.

Igår står jag i omklädningsrummet på H&M i Sollis när brandlarmet går i köcentrumet och hela skiten utryms. 

Idag brann det i nåt jävla elverk på jobbet så våra lokaler slocknade ner totalt. Server nere. Växel nere. Ingen jävla el alls. Luktade bränd plast så jag trodde jag skulle dö.

Fick koppla om alla telefoner på företaget till min mobil. 40 telefoner till en mobil. Well, I had work to do fo sho!

Önskar att jag kunde attrahera något mindre farligt än eld. Men det verkar vara min lott i livet. Farligt, giftigt och fullständigt hett.

Kommentarer
Postat av: Daniel Engström

Ett boktips i sammanhanget. Förbaskat spännande:



http://www.bokus.com/b/9789100110369.html

2010-01-27 @ 09:27:25
URL: http://www.snakke.se
Postat av: Hanna

HAHAHA,det lät ju passande.

2010-01-27 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0