Våldsamt jagad av bakisdraken

Well, det kanske är dags att erkänna för sig själv att man börjar bli alldeles för gammal för en tvådagars?!

Igår blev det alkoholintag med Ola. And talk talk talk. Hann börja se District 9 också. Men jag var för full för att foka och störde mig endast på en skådis som jag i sten hävdade skulle föreställa en holländare och som jag inte hörde vad han sa. I övrigt vette fan vad den handlade om? Typ aliens. I ett getto. Men potential fanns det säkerligen. 

Sovit i soffan typ halva dagen. Lånade Tyson dokumentären/filmen av Ola. Ett tragiskt livsöde. Men ytterst fascinerande. Den var fin/bra.

Försökte förklara storheten i filmen The Rise of the Foot Soldier för Ola, men det gick fan inte hem. Han blandade ihop det hela med någon Dolph Lundgren eller Jean Claude Van Dame film. SE DEN GOD DAMN IT!

Nu är nog dan dags för en dusch. Inte lukta usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0