Speed dating

Igår hade Daniella bestämt att vi skulle på singelkväll på Bon Palais. Ett koncept jag inte var helt för, men som jag ändå gick in i med ett öppet sinne. Tyvärr var det som jag befarat. Jag var givetvis yngst och utbudet var liksom jag en gnutta tragiskt. Men men, hade med mig tre fab brudar och det gjorde kvällen yttert gemytlig. Jag var den enda av oss som lite påtryckningar från någon typ av konferencier speed datade. Det sög ju fet balle det med. Fick höra att jag hade en snygg exteriör men att interiören inte var så vacker?!! What the freaking fuck? Det går omöjligt att avgöra efter 1 minut.

Ola skulle egentligen med också. Men när det var dags så fick jag inte tag i honom. Mobilen var avstängd. Vilket liksom gav mig panik. Jag ringde och ringde. Trodde han hade dött. Nej då, han låg hemma och sov med avstängd mobil. Sicket snille liksom!


Hittade en rustning

Klassisk Dani POSE.

Happy feet


Jag och dude. Scary eyes fo sho.


Speed dating


Josie blev blond


Klassisk Dani POSE några timmar senare

Do tha dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0