Sorgligt

Försöker förtränga känslan av att endast koka två potatisar är sorglig.

Försöker förtränga att jag precis micrade en plastförpackning med choklad och att plast-skiten smälte och chokladen brändes vid. 

Försöker förtränga det faktum att jag faktiskt köpte en tandborstmugg idag. 

Försöker förtränga att jag MÅSTE måla naglarna.

I alla förträngning tänker jag äta två liter popcorn med örtsalt och läsa bok. Och göra ett tappert försök att INTE somna i soffan i natt. Imorgon måste jag faktiskt stiga upp på morgonen då jag har flera missions med min dag. Jag hatar missions på söndagar. Men, för att jag inte ska anses som antisocial och lat så gör jag mitt bästa. 

Jag tror jag ska börja skriva en bok igen. Jag börjar väldigt ofta. Skriva bok alltså. När jag är full. Kanske ska jag bli lite full ikväll och se vart kreativiteten tar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0