Sooooo not Hanna-style!

Vi skjuts hem från jobbet. Pjuh liksom. Jävligt jobbigt att sladda i heels i snön. Sooo not Hanna-style. Mjau liksom!

Har lagat mat som faktiskt kan räknas som mat (dvs. jag har använt kastrull) för första gången på typ 3 veckor. Inte fil. Inte flingor med mjölk. Inte gröt (fast det använder man ju kastrull till ju). Skulle förtära måltiden till 2 and a 1/2 men som brukligt. Men inte fan sänds ju det längre. Nej nej, Lyckohjulet är vad trean bjussar på. Den största skiten på tv sedan Ordjakten hade sitt intåg i folkhemmet. Valde House istället. Inte så där jätte smart att förtära mat till. Speciellt då jag har känt en vilja att spy hela jävla dagen. Eller iaf bajsa jätte jätte mycket.

I övrigt är jag fortfarande ful. Har haft tre fuldagar på raken. Och det är fanimig mer än vad en människa mäktar med. Imorgon sportar jag en burka. Inte bara för min skulle, utan för min omgivnings. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0