Ska vi kanske ta och kaskadspy lite då?


Satte mig bredvid en mega spya på pendeln. Dröjde nån station innan jag hajjade läget. Flyttade mig givetvis ett par vagnar från spyan, men med min tur är det antagligen försent. Vinterkräkis here I come liksom. Vore inte det som grädde på moset? 

I mitt inbillade (än så länge) illamående så googlar jag bilder på Lady Gaga och tänker att jag nog skulle få ligga en massa om jag såg ut som henne. Det är något med den kvinnans utseende som kittlar mig å det grövsta.

I övrigt köpte jag två par byxor på Gina Tricot för 198 kr. Alltså inte styck. Utan för två par! Var är världen på väg?

I övrigt så har jag ätit världens godaste sallad på NK och druckit gott vin som det så här i efterhand känns som att det var slöseri med pengar då jag antagligen kommer kaskadspy upp det hela på min vita vägg. Kan iofs bli ett roligt mönster med det rödtjutsröda mot min vita vägg. Men ganska äckligt. Ja.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Jag har gett dig en award/utmaning på min blogg som du gärna får göra om du vill!

/misspiggelin.se

2010-01-26 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0