Score på vuxenpoängskalan

Igår beställde jag dammsugarpåsar från dammsugarpasar.nu. Hur vuxet?

Tog drygt 16 timmar för dom att leverera dessa fram till min dörr. Det kallar jag service. Och jag är så galet vuxen att jag på riktigt uppskattar det hela.

(Iofs är jag sjukt osäker på om jag köpte rätt påsar då jag absolut INTE har någon aning om vad det är för modell på dammsugar-jäveln. Kan ju bero på att jag sällan använder den i onödan)

Imorgon ska jag nog städa. Kanske. Eller inte. Jag brukar behöva en vecka eller så att vänja mig vid tanken om att städa, tills jag faktiskt gör det. Fast jag har iofs funderat sedan i fredags typ. Det brinner liksom lite i knutarna. Men men, nu är jag själv hemma igen och behöver inte på något vis låtsas att jag är vidare prydlig. Kanske får bjuda hem någon? Gör jag det så brukar jag känna att jag MÅSTE städa. 

Who's up for it?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte vuxet. Det är lathet. Du orkar inte skriva upp rätt modell på ett papper och ge dig ut och leta efter just den påsen. Eller hur? Det är mer ungdomligt att beställa grejer på nätet. Så du behöver itne oroa dig...Inte vuxen, inte riktigt än...Och jag väntar jävligt mycket på att du ska kolla igenom din kalender och hitta ett par datum då du kan komma hit!!! NU!

2010-01-29 @ 15:53:43
Postat av: Hanna

Antar att det är Marina som har skrivit detta.

2010-01-29 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0