My idol. My biggest fan.

Åkte till Nils. Han lagade mat. För första gången like ever. Mycket bra lyckades han dock. Drack skumpa och rödtjut och pratade om livet över en Marlboro eller två.

Nils är och kommer alltid att vara min hjälte. Mannen i mitt liv. Den starkaste person jag känner, om än en gnutta velig. Hans starka förmåga att tro att jag kan bli vad jag vill. Han obevekliga styrka att peppa. Att förklara för mig hur bra livet är. Hur bra vi har lyckats trots att inget har getts till oss gratis. Att vi fick kämpa med näbbar och klor var vad som gjorde oss bättre. Men främst är han min idol, och mitt största fan. På en och samma gång.

Vi fick även besök av ett gäng sköna lirare. Som berikade kvällen en gnutta till. En grupp av människor som sedan splittrades då besök på gay klubb var inplanerat.

Nils gav mig nycklar till sin nya lägenhet. Där jag är välkommen att komma och gå som jag vill. Så nu har jag två hem. Han också. Schysst med två cribs liksom. Hans en gnutta mer tillgängligt än mitt.

Åkte hem och lyssnade på Shout out louds. Såg snön falla och tyckte att allt var fantastiskt. Gick från pendeln i snö som gnistrade som diamanter och tyckte att allt var en gnutta mer fantastiskt. Rökte en Marlboro och lyssnade på If I ever leave this world alive. Mer fantastiskt blir det inte. Förträffligt. Jag är glad att jag har förträffligt i mitt vokabulär. Det är inte alla som har det.

Ola är officiellt den största bangern i världen. Hej bara!

Kommentarer
Postat av: han e tebaks med en banger

Du verkar gladare, och jag ville helt enkelt inte? Men se, det gjorde dig ju till en lyckligare människa :)

2010-01-03 @ 12:09:03
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0