MÅSTE SOOOOOVA!

Jag måste sova. Borde ha sovit för länge sedan. Men jag började givetvis trixa med en massa stuff. Kom hem sent. Eller senare än tänkt då Mattias föreslog en gemensam middag i Sollis istället för att jag skulle gå hem och äta fil (det tyckte han var tragiskt). Skulle städa. Inte gjort. Skulle diska. Inte gjort. Skulle plocka undan. Inte gjort. Skulle packa ner lite stuff. Inte gjort. BAJS.

Imorgon har Dani dragit med oss på singelkväll på Bon Palais. Bjuds på speed dating and what not. Jag hänger på för att observera och äta mat och dricka mig full. Jag har aldrig deltagit på ett liknande "event" och tanken känns faktiskt relativt främmande trots att jag har spenderat de senaste 4 åren med att vara typ singel eller i gråzonen.

Nu ska jag försöka sova. Om jag nu inte bestämmer mig för att putsa skorna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0