Mä, låt mig typ va!

Roomie tjatar om att åka till stan. Jag säger åk på du.

Bror tjatar om att åka till Södertälje och se hockey. Jag säger åk du.

Tycker det var ett jävla tjatande?! Jag vill för fan bara ta ett chillpill och luta mig tillbaka i soffan innan det ska börjas styras inför kvällen. Måla en nagel. Ta ett bad. Se dåliga repriser på tv. 

Planera. Sysselsätta sig. Det är då fan i mig för andra. Inte för mig. Jag pallar bara ett selektivt urval av aktiviteter och planer på en vecka. Annars får hjärnan spunk!

Nu ska jag dock pallra mig till Systemet och köpa en Bacardi Lemon till Nils. Jag stödjer inte Bacardi Lemon alls. Men jag stödjer definitivt bålen som Bacardin ska ingå i.

(Nu ska ni inte tror att jag har något emot Bacardi på något vis, då rom är det jag gillar att dricka mest efter vin. Det är den smaksatta romen som jag har problem med, rom ska liksom vara rom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0