I'm not dead! Yet.

Nej då, död är jag inte. Ni behöver inte undra. Jag har bara tagit paus. Vad jag har pausat ifrån är oklart, men ganska jävla lysande.

Jag och Josie drack rödtjut och käkade pizza efter jobbet. Sen tackade jag för mig. Skuttade upp på ett tåg hemåt. Drog på Band of Horses i lurarna. Band of Horses är för mig vad Coldplay är för andra. 

Kände att jag behövde komma hem och ha kvalitetstid med mig själv medan roomie is out doing dirt. Kanske se lite porr och tänka på the good old days när jag inte behövde ta hänsyn till vad för snusk jag spontant drog på datorn. Dricka lite mer vin ska jag också göra. Och vara allmänt regelrätt genomvidrig som endast ensamhet medför. Skööööönt.

Sen ska jag klippa tånaglarna och peta näsan. Det anser jag inte som regelrätt vidrigt då det faktiskt är livsnödvändigt.

Imorgon ska jag träffa Nils. Och förhoppningsvis Ola. Om han inte tänker ha nap-time när jag ringer. 

Av någon jävla anledning gav pizzan mig lite dåligt samvete så jag har bokat upp två träningspass i helgen. Inte helt jävla logiskt. Och inte helt jävla ok.

Nu Discovery. Måste passa på medan ljudet är tillbaka. Det försvinner ibland på den kanalen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0