Ice cold!

Allt jag vill ha nu är en Fjällräven jacka och ett par Uggs. Inte för att jag gillar stilen nämnvärt men för att det är så infernaliskt kallt ute och jag saknar vinterkläder.

Somnade i soffan igår och vaknade kl. 3. Kunde inte somna om så jag fick nöja mig med att glo på Dawsons Creek och Popular på fyran. Tog mig tillbaka 10 år i tiden. Inte för att jag någonsin såg Dawaons då för jag stod inte ut med självaste Dawson him self. Popular såg jag dock. Somnade vid kl. 9 och sov till kl. 12. Konstigt.

Vet inte vad jag ska hitta på idag? Vill egentligen till söder men jag vet inte om jag stå ut med kylan. Funderar även på att åka till Kista och kolla in gallerian sen dom byggde ut. Eller så drar jag till min galleria. Eller så ligger jag hemma, oduschad och läser nöcker. SO MANY CHOICES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0