Episkt

Nyår var fint. Mysigt. Daniel pratade och pratade. Vi andra drack alkohol, åt god mat och observerade samt lyssnade.

Somnade glad i hågen kl. 5 i Saras soffa under ett fluffigt täcke medan Sara skedade mig. Vaknade lite brutalt när Sara valde att återvända till hennes och Christians säng. Borstade tänderna och sov vidare. Det hela var episkt.

Mysig frulle som värdparet bjöd på.

Sedan hem och läste bok. Har äntligen läst klart den. Har glömt äta under hela dagen. Utom frulle och en chips påse, Borde ta tag i det, men jag tror att jag istället ska se skräckis och skrämma upp mig själv å det grövsta. 

Jag är helt galet pigg.

Bilder kommer imorgon. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0