No more really really blond

Jag är inte så jävla blond längre. Jag känner mig redan lite mindre fjortis. Lite smartare. Lite vuxnare.

Visst fan är det fortfarande blont, men inte lika. Jag sa att jag vill att färgen skulle se ut som havre. Den ser ut som havre. Med lite grått i. Jag är helnöjd. 

Aw:ade med Nisse P och Andreas traditionsenligt på NK. Jag hittade en Sonia Rykiel plånka to die for. Och en Furla plånka to die for. Och en Furla väska to die for. Jag älskar Furla. Det kan vara livsfarligt att Aw:a på NK.

Mitt internet funkar endast i tre minuters intervaller. Jag måste ringa Telia. Mest för att jag har tappat bort en faktura från dom. Men även p.g.a. rådande tre minuters internet.


Kommentarer
Postat av: ola

tycker du borde pröva brun/rött :)

2010-02-27 @ 09:37:11
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0