Låt mig vara ifred! Snälla.

Jag vill bara vara ifred ett slag. Egentligen mer än en helg. Få ro. Få tid att reflektera. Stanna upp.

Jag är så genom jävligt trött. Så genom jävligt slut. Uttömd. Energin har blivit totalt uttömd. Av andra människor. Som bara tar och tar och tar. Vars blotta närvaro suger energi från mig. 

Jag orkar inte lyssna på gnäll mer. Bu-fuckin-hu! Livet är inte så jävla enkelt. Det är hårt och jävligt men ibland så jävla fantastiskt.

Inställning är allt. Jag försöker vara positiv. Försöker vara glad. Men just nu går det fan i mig inte. För jag är uttömd. Jag har inga förråd att hämta energi från längre.

Vilket leder till att jag bara vill vara ifred. Jag vill inte prata. Jag vill inte lyssna. Bara vara.

Och kanske sova. Fy satan vad jag behöver sova.

Kommentarer
Postat av: ola

mer rumpa åt folket, mer rumpa åt mig

2010-02-21 @ 23:12:47
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0