It hurts so FUCKING bad!!!!

Idag har jag varit  arg. Och en gnutta blödig. Ingen givande kombo direkt.

Det gör ont inom mig. Gör ont för att jag såg Control. Gör ont för att Victors tjej har lämnat honom och jag ser den där brutala smärtan i hans ögon. Det gör ont att finaste Victor har ont. Att världens bästa kille har ont. Det gör ont för allt det som jag inte har haft ont av förut. Som jag har förträngt. Trängt långt bak i den där primitiva delen av hjärnan som gör att jag bara vill överleva. Inte känna. Men nu känner jag för allt det jag borde ha känt för förut. Och det känns fan i mig i själen. I djupet av allt. Och jag vill bara gråta. För det fina. För det fula. För all jävla smärta.

Lämna mig inte nu. Gör inte så här nu. Varför? Varför? Varför? Det var fel. Blev så fel. Ta tillbaka. Förtränga lite igen. 

Tack Lover för semlan det gjorde det hela bättre. Vi kan vara ihop igen, även fast du inte luktade som du brukar. Tack för att du tog lite på mina revben. Du är bra på alla sätt. Och vi har den bästa relationen.

Men jag vill lipa ändå. För det fula. För det fina.

Tack igen alla boys + Jossan för en fin fin aw. Ni är alla tipp topp. Och även fast jag skrämmer er ibland så är det fan i mig bara pure love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0