Incest, tristess, bajs och skelögd

Måndagar är definitivt sämsta jävla tv-dagen på veckan. Inte ett smack att se. Bara bullshit överallt. Så jag ser om incestuösaförhållanden på femman med skräckblandad förtjusning. Vill inte titta men kan inte låta bli. Trainwrack. Ibland så tror jag att hela mitt liv består av sådana situationer. Vill inte veta men vet ändå. Vill inte höra men hör ändå. Vill inte se men ser ändå. Fast ändå så vill man ju.

Jag älskar min nya mössa! Och ja, jag inser att jag är skelögd. Men om det är någon som kan göra skelögdhet coolio så är det fan jag! Ser ut som att jag har en gnutta downs också?!

Jag vill ha en tröja med Joy Division på. Gärna lite sliten. GE MIG! NUUUU! CRAVINGS!!

(Igår köpte jag en tröja med en gorilla på, jag älskar den hett)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0